Vanliga frågor (FAQ)

Här har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna. Hittar du inte svaret på din fråga? Maila info@maledin.se så hjälper vi dig. 

  • Vad kostar frakten?
Frakten är alltid gratis hos Maledin.se. 
  • Varför får jag ingen bekräftelse på mitt köp?
Ibland hamnar våra bekräftelser i skräpposten. Avsändaren är info@maledin.se.   
  • Har ni öppet köp?
Ja, du har alltid 14 dagars öppet köp efter att du mottagit varan
  • Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden är mellan 4 - 35 dagar beroende på produkt. På produktsidan, varukorgen och i kassan ser du beräknad leveranstid för den produkt du beställt.
  • Varför står det att produkterna kan levereras i olika paket?
Eftersom vi har produkter både i Sverige och i andra delar av världen så kan vissa produkter komma i olika försändelser.
  • Varför får jag ingen bekräftelse på mitt köp?
Ibland hamnar våra bekräftelser i skräpposten. Avsändaren är info@maledin.se. 
  • Varför står det Wingwomen HB på min bekräftelse från Klarna?
Maledins juridiska namn är Wingwomen HB så därför står det namnet på Klarnas bekräftelse. 
  • Vad kostar det att returnera en vara?
Returer skickas tillbaka på egen bekostnad men först måste du kontakta oss på info@maledin.se så hjälper vi dig.
  • Vilka betalningsalternativ har ni?
På Maledin finns flera alternativ att välja på:  
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Apple Pay
  • Klarna. 
  • Var är min order?
Om du fått ett spårningsnummer ser du var ditt paket är via leverantörens hemsida. 
Om ditt paket skickas som vanligt brev går det inte att spåra. Kontrollera att din angivna adress är korrekt och om du inte fått ditt paket inom 8 dagar, kontakta oss på info@maledin.se. 
  • Har ni en fysisk butik?
Vi är en e-handel och vår verksamhet sker enbart online. 
  • Har Maledin något eget lager?
I dagsläget har vi inget eget lager. Produkterna skickas direkt från leverantören hem till dig.
  • Hur kontaktar jag Maledin?
Skicka ett e-postmeddelande till info@maledin.se så återkommer vi till dig inom 24h.